Siuntimas & grąžinimas

Mūsų tikslas yra išsiųsti jūsų užsakymą per 2 darbo dienas nuo užsakymo atlikimo ir apmokėjimo. Jūsų užsakymas bus pristatyas adresu, kurį nurodėte savo užsakymo formoje.

Jeigu užsakytas produktas jums netiko, galite jį pakeisti/grąžinti mums per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Produktas turi būti grąžintas tobulos būklės/nenešiotas, su etiketėmis, supakuotas į originalų įpakavimą.

 


Siuntimas/grąžinimas Lietuvoje:

  • Nemokamas siuntimas ir grąžinimas perkant prekes, kurių vertė nemažesnė kaip 70€ (OMNIVA paštomatu per 1-2 darbo dienas)
  • Prekėms žemesne nei 70€ kaina – siuntimas 2€ (OMNIVA paštomatu per 1-2 darbo dienas)
  • Pristatymas kurjeriu visoje Lietuvoje – 3€ (per darbo 2-3 dienas)

Siuntimas/grąžinimas kitose Europos šalyse:

  • Siuntimas į EU šalis su UPS (3-5 darbo dienos) – 12eur (jeigu užsakymo suma mažesnė nei 200EUR)
  • Siuntimas į EU šalis su UPS (3-5 darbo dienos) – NEMOKAMAS (jeigu užsakymo vertė didesnė nei 200EUR)
  • Siuntimas į EU šalis su UPS (1-2 darbo dienos) – 25EUR

Siuntimas/grąžinimas JAV ir Kanadoje:

  • Siuntimas į JAV ir Kanadą su UPS (3-5 darbo dienos) – 25EUR
  • Siuntimas į JAV ir Kanadą su UPS (3-5 darbo dienos) – NEMOKAMAS (jeigu užsakymo vertė didesnė nei 280EUR)

Už grąžinimos ar keičiamos prekės siuntimą ir apmokėjimą yra atsakingas pirkėjas. Užpildykite grąžinimo formą čia ir

išsiųskite prekę mums adresu (SVARBU: į siuntą įdėkite užsakymo lapą):

UAB Tebesa, Neries kr.16, 48402 Kaunas, Lietuva


Prekės pakeitimas (dydį/spalvą)

  • Parašykite mums el.laišką į info@atella.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę, užsakymo numerį bei į kokią spalvą/dydį norite pakeisti savo prekę
  • Iškart išsiųskite prekę mums (į vidų būtinai įdėkite pirkimo lapą), vos tik sulauksime siuntos, išsiųsime naują prekę jums;

Kaip užregistruoti grąžinimą:

JEIGU TURITE PASKYRĄ

– Mano Paskyra > Mano Užsakymai > Grąžinimas; Užpildžius iškart išsiųskite prekę mums;

– Į siuntą būtinai įdėkite pirkimo lapą (arba jo kopiją);

JEIGU PIRKOTE KAIP SVEČIAS

– Mūsų el.parduotuvės apačioje rasite grąžinimo formą; Užpildžius iškart išsiųskite prekę mums;

– Į siuntą būtinai įdėkite pirkimo lapą (arba jo kopiją);


Kaip išsiųsti grąžinimą/keitimą mums:

Gavus siuntinį į Omniva paštomatą, turėjote gauti SMS žinutę. SMS žinutėje be atsiėmimo kodo yra ir grąžinimo kodas:

  • Paštomato ekrane pasirinkti „Grąžinti prekę“ ir suvesti 6-ženklį grąžinimo kodą, gautą SMS žinute. Jei kodas teisingas ir vis dar galioja, paštomatas atspausdins lipduką ir atidarys vieną iš dėžučių, ten galėsite patalpinti savo siuntą.
  • SVARBU: jeigu paštomatas lipduko neatspausdina, įdėkite siuntą su pirminiu lipduku į atsidariusią dėžutę; naują lipduką atspausdins kurjeris, kuris atvyks surinkti jūsų prekę .

Grąžinimo kodas SMS žinutėje galioja 14 kalendorinių dienų. Galiojimo data žinutėje nenurodyta.