GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Jei užsakyta prekė jums netiko, galite ją pakeisti/grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Produktas turi būti grąžintas:
– Tobulos būklės/nenešiotas
– Turėti originalias/nenuimtas etiketes
– Supakuotas į originalų įpakavimą (arba kitą tvarkingą ir saugų įpakavimą)
Jeigu jūsų užsakyta prekė jums netiko ir norite ją mums grąžinti, būtinai užpildykite grąžinimo formą. Spausti čia: GRĄŽINIMO FORMA.
Užpildžius formą, mes iškart gausime automatinį pranešimą savo sistemoje. Jums nereikia laukti papildomo patvirtinimo iš mūsų. Išsiųskite savo užsakymą vienu iš toliau pateiktų siuntimo būdų.
Jeigu jūsų užsakymas buvo pristatytas per OMNIVA paštomatą, turėjote gauti SMS žinutę, kurioje yra nurodytas ne tik užsakymo atsiemimo kodas, bet ir grąžinimo kodas. Grąžinimo kodą suveskite tame pačiame paštomate ir patalpinkite siuntą į atsidariusią dėžutę.
Jei jūsų siuntą buvo pristatyta su OMNIVA kurjeriu, savo užsakymo viduje rasite įdėtą grąžinimo lipduką. Jį užklijuokite ant siuntos, nuskenuokite OMNIVA paštomate ir patalpinkite į atsidariusią dėžutę.
Jeigu jūsų prekė buvo pristatyta su UPS į vieną iš Europos šalių, JAV ar Kanadą – už siuntos grąžinimą esate atsakingas jūs (pirkėjas).
Išsiųskite prekę mums jums patogiu paštu (rekomenduojame siųsti registruotu paštu su prekės išsiuntimą įrodančiu kvitu). Vos tik sulauksime jūsų siuntos, atliksime pinigų grąžinimą.
Adresas, kuriuo reikia išsiųsti siuntą mums:
UAB Tebesa, Atella
Neries kr.16
Kaunas, Lithuania, 48402
+37069928855
Norėdami pasikeisti savo prekę į kitą spalvą ar dydį, parašykite mums el.laišką į info@atella.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę bei užsakymo numerį.